Mercedes-Benz CLS 63

5-1624138290
13-1624138290
2-1624138290
28-1624138290
img_3431-1624888621
11-1624138290
9-1624138290
24-1624138291
16-1624138291
img_3414-1624888619
img_3417-1624888619
10-1624138291
8-1624138291
6-1624138291
17-1624138291
img_3265-1624888620
3-1624138291
15-1624138292
img_3254-1624888620
4-1624138292
7-1624138291
30-1624138292
img_3403-1624888618
img_3394-1624888621
14-1624138292
25-1624138290
img_3022-1624888618
12-1624138292
img_3427-1624888616
img_3406-1624888619
img_3398-1624888615
img_3426-1624888619
img_3277-1624888619
img_2999-1624888619
img_3280-1624888621
26-1624138290
img_3409-1624888618
m1-1633115468
m5-1633115432
m3-1633115405
m2-1633115378
20-1624138292
21-1624138291
27-1624138290
23-1624138292
22-1624138291
19-1624138291
34-1624138291
33-1624138291
18-1624138291
29-1624138290
32-1624138291
31-1624138290
img_3126-1624888619
img_3133-1624888617
img_3012-1624888618
img_3045-1624888620
img_0007-1633639644
d320db5e-1278-4b96-8697-4cd5fc6ce543-1633535456
20210402150408_00001-1633535482
Cena 239 000 zł
Marka: Mercedes-Benz
Model: CLS
Wersja: 63 AMG AMG SPEEDSHIFT MCT, PERFORMANCE PKG.
Rok produkcji: 2012
Przebieg: 63 000 km
Pojemność skokowa: 5 461 cm3
VIN: WDD2183741A055132
Rodzaj paliwa: Benzyna
Moc: 557/585 KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Typ: Sedan/Coupe

Liczba miejsc: 4
Liczba drzwi: 4
Kolor: Czarny
Faktura VAT 23%: Tak
Kraj pochodzenia: Niemcy/Japonia
Zarejestrowany w Polsce: Tak
Stan: Używane

Do każdego samochodu raport autoDNA.pl GRATIS!

Description

Udostępnij:

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

O SAMOCHODZIE


Mercedesa CLS 63 AMG kupiłem w Japonii z oceną na aukcji 4, co oznacza bardzo dobry stan. Samochód posiada oryginalną powłokę lakierniczą na wszystkich elementach metalowych. Wybrałem to auto spośród 3 tych samych modeli. Wpływ miała zlecona przeze mnie dodatkowa ekspertyza, która wskazała je jako auto w najlepszym stanie (zero jakichkolwiek wycieków, korozji itd.). Miał również najlepsze wyposażenie. Wahałem się pomiędzy tym samym modelem w srebrnym kolorze z przebiegiem 30 tys. km, jednak ten miał to coś. Przy tak wyjątkowym modelu, wrażenie i dodatki są również bardzo ważne. :)

Po wszystkich pracach serwisowych, kiedy auto było już gotowe do sprzedaży, pojawił się Klient (zresztą zainteresowanie tym modelem było i nadal jest całkiem spore). Klient był podekscytowany, szybko załatwił leasing i stał się szczęśliwym posiadaczem auta.

Zaraz po odbiorze nowy właściciel zadzwonił z informacją, że auto szarpie i traci moc. Poprosiłem go o powrót, ponieważ podejrzewałem, że to nic takiego, skoro auto było sprawdzone przez kilku specjalistów. Na następny dzień czekała nas szybka wizyta w ASO Garcarek, gdzie udało się podpiąć samochód pod komputer (po wielu prośbach). Okazało się, że wypadają zapłony oraz wyrzuca płyn z chłodnicy. Klient był bardzo niecierpliwy, co było zrozumiałe i poprosił o jak najszybszą naprawę. Tu jednak zaczął się problem, ponieważ nie chciałem oddawać auta byle gdzie, a wiadomo, jakie terminy ma ASO... Zadzwoniłem szybko do specjalisty we Wrocławiu od AMG, jednak pech chciał, że jeden z lepszych specjalistów od AMG w Polsce akurat wyjeżdżał na urlop. Znalazłem drugiego no i udało się! Wytłumaczyłem mu, jaka jest sytuacja, dzięki czemu poszedł mi na rękę i przyjął auto na poniedziałek. Wszystkiemu towarzyszyła ogromna presja. Klient chciał auto na już, zresztą nie ma mu się co dziwić. W końcu odebrał auto od mechanika na drugi dzień. Niestety nie był to koniec problemów. Po dwóch dniach powtórzyło się to samo – wypadanie zapłonów. Wiedziałem, że auto zostało sprawdzone wzdłuż i wszerz, dlatego miałem nadzieję, że to nic poważnego. Zaproponowałem klientowi, że – jeżeli chce – ma możliwość zwrotu auta. Nie chciałem też, aby oddał Mercedesa do jakiegokolwiek mechanika. Klient zgodził się i auto zostało zwrócone (było w leasingu). Przyjąłem je bardzo chętnie z powrotem pod swoje skrzydła. Auto zostało odstawione jeszcze raz do specjalisty od AMG we Wrocławiu. Po głębszej, tym razem już przeprowadzonej na spokojnie i bez presji czasu, diagnozie okazało się, że jest nieszczelność w chłodnicy, która pojawia się tylko przy bardzo intensywnej i szybkiej jeździe na S+. Wcześniej nie testowałem aż tak mocno auta, dlatego nie mogłem o tym wiedzieć. Chłodnica została zamówiona nowa z Niemiec. Niestety przy obecnej sytuacji i utrudnionej dostępności części na rynku motoryzacyjnym trzeba było chwilę poczekać. W końcu się udało. Wymieniliśmy chłodnicę, auto sprawdziliśmy kilkukrotnie przy jeździe na S+ oraz w trasie i zapłony nie wypadają. Dodatkowo auto zostało jeszcze raz sprawdzone chyba już pod każdym kątem możliwym kątem:) również pod kątem bezwypadkowośći oraz bezkolizyjności.

Cóż, było trochę nerwów, może nawet całkiem sporo, szczególnie kiedy nie wiedziałem, co jest przyczyną problemów. Plus jest taki, że poznałem świetnych specjalistów typowo od Mercedesa i AMG, a w moim CLS mam sprawdzoną każdą możliwą śrubkę. Auto ponownie gotowe jest do sprzedaży, chociaż nie ukrywam, że cieszę się, że będę miał możliwość jeszcze nim pojeździć. Przyznam też szczerze, że doprowadzenie takiego auta do idealnego stanu wymaga nieco czasu. Pozostało jedynie wyprostowanie felg, które wyglądają przepięknie. Jednak przy tak niskim profilu i naszych drogach dobrze byłoby się zaopatrzyć w drugi komplet. :) Mam zresztą jedne już na oku

Samochód w połączeniu z pakietem PERFORMANCE daje niesamowitą frajdę z jazdy. To auto niespotykane, bardzo szybkie, które wyróżnia się z tłumu. Posiada obniżone, regulowane zawieszenie, wstawki karbonowe i wiele innych detali, które dodają mu charakteru, auto bardzo zadbane, silnik nieczyszczony przeze mnie, przypłynął z Japonii w stanie jak na zdjęciach. Widać, że poprzedni użytkownik o samochód bardzo dbał, dlatego nie ma jakichkolwiek otarć, wgniotek itd. Na całym aucie jest powłoka ceramiczna. Samochód jest po pełnym serwisie/przeglądzie w ASO MB, ma nowe klocki, nowe tarcze hamulcowe, świece, a 500 km temu zakupiłem również nowe opony Pirelli (w cenie 5 tys. zł za komplet). Wszystkie rzeczy eksploatacyjne, jakie należało zrobić, zostały wymienione. Kosztowało to kilkanaście tysięcy złotych (na niczym nie oszczędzałem), poza tym kupując to auto zależało mi, aby Mercedes posiadał wszystkie elementy metalowe w oryginale.

Jest to moje pierwsze i na pewno nie ostatnie auto z Japonii. Tamtejsze auta idealnie wpisują się w politykę sprzedaży, jaką prowadzę w Premo Motors. Samochody z Japonii cechują niskie przebiegi (dodatkowo potwierdzone certyfikatem eksportu). Pojazdy są bardzo zadbane, na bieżąco serwisowane, bogato wyposażone. Często są to nietuzinkowe modele, o które bardzo trudno w Polsce czy nawet w EU.

UWAGA: to auta, których wartość będzie wzrastać, szczególnie w tym stanie. Jest to więc idealna lokata kapitału. W szczególności inwestycja w wersje 63 AMG jest bardzo opłacalna. Nie jest to bowiem masowa produkcja. Silnik w tych modelach składany jest ręcznie, z podpisem osoby, która go składała. O frajdzie z jazdy chyba nie muszę wspominać.

Wszystkie auta w ofercie Premo Motors są oczywiście moją własnością. Samochód jest zarejestrowany oraz opłacony. Przeprowadzony został pełen serwis w ASO MB Garcarek. Wystawiam również pełną fakturę VAT 23%, na której dodatkowo odnotowuję przebieg pojazdu (możliwy leasing pojazdu, posiadam ekspertyzę rzeczoznawcy DEKRA).


Rzeczy które zostały wykonane w aucie:

  • Sprawdzenie przegląd/serwis z wymiana oryginalnego oleju AMG - serwis Mercedes-Benz Garcarek.
  • Pełne sprawdzenie przed-zakupowe w serwisie BOSCH - adnotacja o dobrym stanie technicznym.
  • Sprawdzenie przez rzeczoznawcę DEKRA
  • Sprawdzenie auta wraz z wymiana chłodnicy przez specjalistę od Mercedesa we Wrocławiu.
  • Fabrycznie nowe opony Pirelli (przejechane około 1000-2000 tys km).
  • Obszycie od nowa skóra naturalną przedniego kokpitu (było małe rozwarstwienie od słońca, w tym roczniku jest to bardzo często spotykane w autach w Japonii).
  • Nowe klocki i tarcze hamulcowe

Są to koszty rzędu kilkunastu tysięcy złotych, na niczym nie było oszczędzane, wszystko co należało zrobić na już w aucie lub niedalekiej przyszłości zostało wykonane.



OD KOGO KUPUJESZ


Sprzedażą aut zajmuję się od około czterech lat. Moim głównym założeniem była, jest i będzie uczciwość. Misją Premo Motors jest udowodnienie, że można oferować dobre i sprawdzone auta używane. Owszem, wymaga to sporo pracy i nie zawsze jest opłacalne, ale jak to mówią: „dobro powraca”, w tym przypadku mam na myśli moich Klientów.
Dla mnie osobiście dodatkowym bonusem mojej pracy jest możliwość jazdy różnymi autami. Jestem pasjonatem czterokołowców i nie lubię długo jeździć tym samym samochodem. Cieszę się, bo mam pracę, którą uwielbiam:)
Zapraszam do obejrzenia filmu o tym, jak pracuję oraz odwiedzenia strony na Facebook. Sprawdź też opinie PRAWDZIWYCH Klientów w dziale Opinie Klientów oraz Facebook. Wybór tego medium nie jest przypadkowy. Na fb możesz sprawdzić profil danej osoby, a nawet napisać do niej, czy rzeczywiście potwierdza swoją opinię o mnie.
Więcej o autach z Japonii możesz przeczytać w dziale Auta z Japonii.

Uwaga: W aucie wymieniłem chłodnicę na fabrycznie NOWĄ!
Okazało się, że była w nim mała nieszczelność, przez co wyrzucało płyn chłodniczy na S+ oraz wypadały zapłony. Wyszło to w momencie, kiedy nowy właściciel wrzucił S+ i zaczęły wypadać zapłony. Niestety nie wiedziałem o tym wcześniej, ponieważ sam nie jeździłem tym autem bardzo agresywnie. Samochód, który był sprzedany w leasing ujechał zaledwie 30 km ode mnie. Oczywiście auto przyjąłem z powrotem i wziąłem na siebie ponowne sprawdzenie stanu technicznego pojazdu. Ręczę bowiem za samochody, które sprzedaję i chcę, żeby klient był zadowolony z zakupu. W szczególności ten model ma dawać frajdę z jazdy, a nie przysparzać problemów.

Samochód odstawiłem do specjalisty od AMG we Wrocławiu, który jeszcze raz sprawdził go bardzo dokładnie pod kątem technicznym i przy okazji potwierdził bardzo dobry stan auta. Tym sposobem Mercedes był sprawdzany przez serwis BOSCH, ASO Garcarek oraz specjalistę od AMG. Jedyny mankament, którego nikt nie był w stanie wychwycić wcześniej (konieczna jest do tego bardzo agresywna jazda), to nieszczelność na chłodnicy. Chłodnica jest już zamówiona fabrycznie nowa na gwarancji.

Samochód przyjąłem oczywiście z powrotem do mnie, chociaż kupujący zastanawia się, czy nie zakupić go ponownie :) Jeżeli więc zależy Ci na aucie sprawdzonym (w tym momencie już chyba bardziej się nie da), co w przypadku AMG jest bardzo istotne – świetne auta, ale technicznie muszą być w idealnym stanie – to zapraszam. Masz jeszcze szansę, póki pierwszy kupujący na nowo się na nie nie zdecyduje.

Proszę też, nie porównuj mojego auta z innymi, w szczególności z tymi z historią powypadkową. Przy tym modelu zależało mi, aby metalowe elementy były w oryginale, dlatego za auto płaciłem dużo więcej, aniżeli standardowo. Wymieniłem również wszystkie rzeczy eksploatacyjne, co szło w tysiącach złotych: świece, serwis, opony, klocki, tarcze, rzeczy eksploatacyjne, nowa chłodnica, powłoka ceramiczna, przednia konsola obszyta skóra naturalną (taką jak była), ponieważ odchodziła troszkę od słońca. To wszystko wymagało dużo czasu i pieniędzy. W odróżnianiu od innych aut tego typu wystawiam też PEŁNĄ FAKTURĘ VAT23% – można wziąć go więc w leasing (posiadam już ekspertyzę rzeczoznawcy DEKRA) lub na firmę i odliczyć połowę podatku VAT.


MATERIAŁY DO POBRANIA


Specyfikacja (PLIK PDF) Serwis - zlecenie (PLIK PDF) Serwis - faktura (PLIK PDF)
Serwis z ASO Mercedes-Benz + Ekspertyza DEKRA + Sprawdzenie z serwisu BOSCH + Certyfikat eksportu (PLIK PDF)


 

Czat
1
Close chat
Witaj! Dziękuję za odwiedzenie strony Premo Motors. Jeśli chcesz porozmawiać na żywo, kliknij poniższy przycisk.

Rozpocznij czat