BMW X5 xDrive40i sport

5-1728986508
8-1728986508
20-1728986508
17-1728986508
19-1728986508
3-1728986508
7-1728986508
4-1728986508
11-1728986508
14-1728986508
1-1728986508
2-1728986508
10-1728986508
16-1728986508
6-1728986508
12-1728986508
9-1728986508
18-1728986508
15-1728986508
21-1728986518
22-1728986519
23-1728986519
24-1728986519
25-1728986520
26-1728986520
27-1728986521
28-1728986522
29-1728986522
30-1728986523
Cena 95 000 zł
Marka: BMW
Model: X5
Wersja:xDrive40i sport
Rok produkcji: 2019
Pierwsza rejestracja: 25 czerwca 2019
Kraj pochodzenia: Polska

Przebieg: 133 900 km
Pojemność skokowa: 2 998 cm3
VIN: WBACR61050LJ18299
Rodzaj paliwa: Benzyna
Moc: 340 KM
Skrzynia biegów: Automatyczna

Do każdego samochodu raport autoDNA.pl GRATIS!

Description

Udostępnij:

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

OPIS

Prowadzę firmę www.premomotors.pl i oferowane BMW robiłem dla siebie (sprzedaż w formie przejęcia leasingu). Podane poniżej kwoty zawierają już odsetki leasingu, a podana kwota w ogłoszeniu to odstępne na które wystawiana jest pełna FV VAT 23%. Dokładna rozpiska kwot znajduję się poniżej. Długo zastanawiałem się czy go wystawiać, ale jeżeli znajdzie się osoba która doceni prace, które zostały wykonane przy aucie to go sprzedam. Nie mam absolutnie żadnej presji na jego sprzedaż, dlatego z ceną będzie ciężko dużo negocjować. Samochód posiada w dodatkach opcji za około 60 000-70 000 zł i jest zrobiony dokładnie tak jak chciałem, starałem się zadbać o każdy detal, aby wszystko zostało zrobione jak należy. Poniżej lista zmian. Można tez obejrzeć filmik z prezentacją. Jeżeli chodzi o materiały, które zostały użyte do zmiany auta to są to materiały tylko najwyższej jakości, na niczym nie było oszczędzane.

Poniżej lista zmian:

  • FOLIA PPF LUMAR (folia zabezpieczająca auto, nie mylić ze zmianą koloru ponieważ ta jest znacznie droższa). Jest to FOLIA PPF, która zmienia połysk w mat i chroni lakier. Przed nałożeniem folii został polakierowany zderzak przedni, maska i któraś część błotnika, aby lakier był idealny bez odprysków. Zanim folia została nałożona odczekaliśmy około 3-4 tygodni. KOSZT około 20 000 zł, Koszt lakierowania: 2 000 zł. Dodatkowo wszystkie elementy PIANO na zewnątrz auta zostały pokryte przezroczystą folia PPF. Całe wnętrze również zostało zabezpieczone folia PPF (wraz z monitorami) + progi wewnątrz auta. Koszt około 1200 zł.
  • ZABEZPIECZENIE PODWOZIA PRZED KOROZJĄ - FIRMA WAXOYL (jedna z lepszych firm oferująca tego typu usługi) - 5 000 zł.
  • Dodatkowo przyciemnione szyby, dach panoramiczny folią ceramiczną LUMAR (najlepsze parametry przeciwko przenikaniu promieni słonecznych). Koszt około 2000 zł.
  • Zabezpieczenie skór TOP LIFE PRO z Colourlock (całe wnętrze). Specjalna konserwacja która chroni skórę przed zabrudzeniami, plamami itp. Okres ochrony 2 lata. Koszt 1200 zł.
  • Nowa kierownica z nitką M oraz wymiana boczka w siedzisku (był lekko przetarty) - 2 000 zł.
  • Folia carbonowa wewnątrz auta - 600 zł
  • Felgi 22 z dystansami + nowe opony - 12 000 zł.
  • Pakiet MAXTON DESIGN z założeniem - 5 000 zł - jest on oklejony również folią PPF (kolejne około 1500 zł)
  • Serwis auta (skrzynka VGS, oleje w skrzyni, olej w 4x4) itd. Naprawa skrzyni VGS - 4500 zł, serwis: około 3500 zł.
  • Aktywny wydech - zrobiony bardzo estetycznie, bardzo dobra jakość spawania itd. Koszt 4500 zł + zamówione będą inne końcówki na tył auta - 2000 zł. Razem: 6500 zł. Przy trybie comfort bardzo komfortowa jazda (nie jest za głośny, zona nie lubi:)) przy wyprzedzaniu bardzo fajny dźwięk. W trybie SPORT zmienia się w potwora:)
  • Podniesienie mocy do około 400KM (można oczywiście więcej, ale nie chciałem). Tak jest bezpiecznie, a auto jest wystarczająco szybkie. Koszt 1500 zł.
  • Razem w samych dodatkach: 68 500 zł.

Auto jest w tym momencie w leasingu Alior.

  • Odstępne: około 95 000 zł brutto (wliczone wszystkie dodatki). Oczywiście na odstępne wystawiana jest pełna FV VAT.
  • Rata miesięczna: 2821 zł brutto.
  • Liczba pozostałych rat: 44
  • Wykup: 57 300 zł.

Jeżeli chodzi o wcześniejsze szkody to mam oczywiście wszystko udokumentowane, były lakierowane któreś z drzwi (żadna poważna szkoda - 190 oraz 200um). Auto zakupione przeze mnie jak zawsze w firmie leasingowej, która posiadała pełną opiekę nad autem, stąd znam dokładnie jego przeszłość.

X5 to moje oczko w głowie i tak jak pisałem wcześniej, tanio nie oddam ponieważ włożyłem w nie mnóstwo, czasu, zaangażowania i pieniędzy. Nie jest to samochód do katowania, głównie jeździ nim żona, garażowane, jest to auto bardziej pokazowe do sprzedaży oferowanych przeze mnie usług.





MATERIAŁY DO POBRANIA

Raport autoDNA Historia serwisowa Faktury serwisowe Faktury serwisowe (2)



HISTORIA BLACHARSKO-LAKIERNICZA