Telefon: 505 423 216

Nie każdy samochód trafia do mojej oferty, a te, które się w niej znajdują, są sprawdzane na szereg sposobów. Przekonaj się, jak wygląda selekcja ze strony Premo Motors, i sam oceń, czy warto mi zaufać.

Oferta Premo Motors ogranicza się do samochodów poleasingowych, pochodzących z Polski, mających tylko jednego właściciela

Leasing jest istotny, ponieważ determinuje specyficzny sposób użytkowania samochodu. To forma wynajmu trwającego zwykle około dwóch czy trzech lat. Przez cały ten okres firma korzystająca z pojazdu cieszy się pełną opieką partnera leasingowego. Zapewnia on kompleksową obsługę samochodu, niezwłocznie kierując go do ASO, jeśli zachodzi taka potrzeba.

Samochód wzięty w leasing jest wykorzystywany do celów biznesowych, więc ma po prostu działać. Kiedy coś działać przestaje, nie jest eksploatowany pomimo problemu czy łatany domowymi metodami, lecz naprawiany w ASO. (W około 10 proc. przypadków auta trafiają do takich serwisów, jak InterCars czy Bosh, gdzie jednak każda usterka i naprawa jest odnotowywana.)

Pojazdom leasingowym zawsze towarzyszy profesjonalna opieka, a na dodatek nikomu nie opłaca się wymieniać ich części na tańsze czy kręcić liczniki. Są po prostu pewniejsze – zwłaszcza, że pozyskuję je wyłącznie od firm, które przekazują pojazd do użytkowania tylko jednej osobie. Jeden tymczasowy właściciel lepiej dba o samochód niż grupa korzystających z niego ludzi.

Tylko skąd mogę być pewny, że stan pojazdu jest naprawdę tak dobry, jak twierdzi jego właściciel?

Mimo że większość samochodów poleasingowych ma potwierdzone przebiegi, mogą one posiadać różną historię szkodową. Nie wszyscy właściciele tę historię udostępniają. Współpracuję wyłącznie z 3-4 dostawcami pojazdów, którzy zapewniają mi szczegółowe informacje odnośnie nawet najdrobniejszych „przygód”. Każda sytuacja jest opisana i opatrzona zdjęciem. Wszystkie auta dodatkowo weryfikuję w ASO oraz ubezpieczalniach.

Dopiero mając pełną wiedzę o pojeździe i uznawszy jego jakość za odpowiednio wysoką, wystawiam go na sprzedaż. Uprzednio albo zlecam wymianę części eksploatacyjnych, albo wskazuję je w ofercie jako przeznaczone do wymiany, aby kupujący był świadomy czekających go kosztów.


Klient zawsze może czuć się pewnie

Nie mam nic przeciwko temu, aby klient skontrolował samochód we własnym zakresie. Oferuję zwrot kosztów przedzakupowego sprawdzenia pojazdu w ASO oraz zwrot kosztów paliwa, jeśli to, co napisałem w ogłoszeniu, nie zgadza się ze stanem faktycznym. Na życzenie kupującego wystawiam także certyfikat informujący o braku wad ukrytych i przebiegu (choć taka informacja znajduje się na wszystkich fakturach).

Niewielu sprzedających pozwala sobie na równie daleko idące gwarancje. Uważają je za ryzykowne, sam jednak dzięki skrupulatnej (i bynajmniej nie darmowej) kontroli znam oferowane pojazdy na tyle dobrze, że mogę za nie ręczyć. Muszę wiedzieć, co wystawiam na sprzedaż, aby mój klient wiedział, czym jeździ.



Premo Motors


Czat
1
Close chat
Witaj! Dziękuję za odwiedzenie strony Premo Motors. Jeśli chcesz porozmawiać na żywo, kliknij poniższy przycisk.

Rozpocznij czat