Wszyscy odczuwamy, że popyt na wiele produktów spada przez epidemię koronawirusa. Odbije się ona na większości branż, z kilkoma tylko wyjątkami. Jaki będzie jej wpływ na branże używanych samochodów?

Sądzę, że auta używane będą się trzymać lepiej niż nowe. Zakup fabrycznie nowego pojazdu w wielu przypadkach może zejść na dalszy plan ze względu na oszczędności. Jeśli musimy czymś jeździć, możemy pozostać przy samochodzie, który mamy, lub kupić używany.

Dziś chciałbym napisać coś o rezerwacjach na oględziny. Mam już "jakieś" doświadczenia w tym temacie, z którymi chciałbym się z Wami podzielić - tak z przymrużeniem oka :)

Rezerwacja, niby oczywista... dzwonisz, umawiasz się i przyjeżdżasz. A co jak nie przyjedziesz ? Co z Klientami, którym odmawiam w międzyczasie, ponieważ chcesz dotrzymać słowa danemu "pierwszemu"? Dzwonisz do "drugiego" z radosną nowiną i dowiadujesz się, że już za późno ? Gorzkie rozczarowanie, ale trudno, życie:) Nie narzekam, żeby nie było :) Rynek używanych aut jest przepełniony, nie odbierzesz telefonu od Klienta za pierwszym razem, drugiego już często nie ma.

W rozmowach z klientami niekiedy słyszę, że na portalu ogłoszeniowym można znaleźć np. takiego samego golfa, też kupionego w Polsce, też serwisowanego w ASO, a jednak tańszego o 1000 czy 2000 zł. Warto zadać sobie wtedy kluczowe pytanie: „czy aby na pewno są to takie same auta”?

Wiele osób dzwoni do mnie i pyta, czy samochody Premo Motors są faktycznie w takim stanie, jak w ogłoszeniu. Rozumiem ich wątpliwości. Sprzedawcy wiele obiecują, a potem różnie bywa. Dlatego właśnie mój slogan brzmi: „liczą się fakty, nie obietnice”.

Zawsze podkreślam, jak ważne jest dla mnie, by klient naprawdę WIEDZIAŁ, co kupuje. Stawiam na transparentność, bo jako kierowca, który sam korzystał z samochodów z drugiej ręki (i wciąż korzysta!), uważam, że to dla kupującego najważniejsze. ASO, w których sprawdzam pojazdy mające trafić na sprzedaż, dokumentują każde spostrzeżenie.

Na rynku jest wiele samochodów używanych, które nie trafiają do mojej oferty. Przy wyborze nie kieruję się bowiem ceną, lecz faktami na temat rzeczywistego stanu pojazdu. Wszystkie auta używane, które u mnie znajdziesz , są sprawdzane na szereg sposobów. Przekonaj się, jak wygląda selekcja ze strony Premo Motors i sam oceń, czy warto mi zaufać.

W wielu ofertach i ogłoszeniach znajdziemy informację, że samochód jest bezwypadkowy. Co to tak naprawdę oznacza? Samochód bezwypadkowy równie dobrze mógł być doszczętnie zgnieciony, a później dobrze wyklepany. Jednak , zgodnie z prawem, nadal będzie go można nazwać bezwypadkowym. To jedna z taktyk nieuczciwych sprzedawców. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, aby kupić samochód bez żadnych przygód.

Chcąc zaoferować wyższą jakość usług osobom poszukujących używanych samochodów, musiałem znaleźć własną drogę – inną od tej, którą podąża większość polskich komisów. Oto, co sprawia, że Premo Motors tak bardzo się od nich różni.

Na rynku samochodów używanych mnóstwo sprzedawców wiele rzeczy „gwarantuje” swoim klientom. Ale co z tego? W praktyce „gwarancja” oznacza zwykle „uwierz mi na słowo”. Podczas gdy przeciętny dealer z góry wymaga od klienta zaufania, Premo Motors prezentuje całkiem inne podejście. Prezentuję klientom fakty i wierzę, że zaufanie przyjdzie z czasem. Zostanie zbudowane właśnie na udokumentowanych informacjach o każdym pojeździe.

W dzisiejszych czasach naszą branżę reprezentuje mnóstwo firm. Panuje ogromna konkurencja, co sprawia, że trudno na pierwszy rzut oka odróżnić tych faktycznie dobrych od przeciętnych i złych. Sam przekonałem się, że w Polsce wciąż zaniedbuje się obsługę klienta i obsługę posprzedażową – dlatego zarówno markę Premo Shield, jak i Premo Motors wyróżnia przede wszystkim uczciwość, profesjonalizm, dbałość o detale oraz najwyższa jakość usług i produktu.

Masz zamiar kupić samochód używany, ale obawiasz się, że możesz zostać oszukany? W końcu samochód z drugiej ręki ma za sobą historię napraw, wymian części eksploatacyjnych itp., którą dobrze jest poznać przed zakupem. Jak kupić używane auto, żeby się nie przejechać? Przeczytaj 8 rad, które sam stosuję przy zakupie aut. Dzięki nim unikniesz pułapek i nie narazisz się na nieplanowane wydatki.

Woda jest mokra, rano wschodzi słońce, a sprzedawcy używanych samochodów to oszuści. Rynek jest tak popsuty, że uczciwi sprzedawcy po prostu nie istnieją w masowej świadomości Polaków. Jak do tego doszło?

Bezwypadkowy samochód okazuje się klepany, wymaga miesiąca w warsztacie, a jego przebieg jest o jedno zero za niski. Na podstawie własnych doświadczeń w Premo Motors odnoszę wrażenie, że tak właśnie sądzi przeciętny Polak zainteresowany kupnem używanego samochodu.

Prawdę mówiąc, trudno ich winić. Nie bez przyczyny nas, sprzedawców, którzy cenią uczciwość i na niej opierają swą działalność, uważa się za wymarły gatunek. Główne powody takiego stanu rzeczy są trzy.

Działam w branży, która nie cieszy się zbyt dobrym PR-em. Sprzedawcy samochodów używanych często są postrzegani jako oszuści, którzy najgorsze auto odpicują tak, że każdy będzie chciał je kupić. Gorzej, gdy w trakcie jazdy zaczną wychodzić wszystkie wady. Niestety sam kilka lat temu trafiłem na takiego sprzedawcę. Często kupowałem auta używane i wiem, jak ciężko było mi znaleźć rzetelną firmę, dla której liczył się klient. Wiele razy byłem rozczarowany faktem, że opis z ogłoszenia zupełnie nie pokrywał się ze stanem faktycznym pojazdu. Dlatego po pewnym czasie postanowiłem otworzyć firmę, która oferuje usługi, z których sam chętnie bym skorzystał. Stworzyłem miejsce, w którym możesz bezpiecznie kupić pewne auto krajowe, za które ręczę własnym nazwiskiem.

Oferowane przez nas auta były użytkowane i serwisowane wg standardów dużych, renomowanych korporacji: firm leasingowych, banków oraz instytucji finansowych.

Dlaczego auto poleasingowe w dzisiejszych czasach jest lepsze od innych? Auta poleasingowe mają przede wszystkim pełną i jasną historię serwisową. Firmy, od których kupujemy nasze samochody mają bardzo rygorystyczną politykę ich użytkowania. Każde auto jest systematycznie serwisowane, a w przypadku wykrycia nawet najdrobniejszej usterki, jest ona naprawiana w autoryzowanym serwisie. W obowiązku danego leasingobiorcy jest natychmiastowe zgłoszenie każdej szkody do serwisu w celu naprawy pojazdu.